X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
backgroundImage
Menu
košík
0
kategorie

Jak nakoupit

V našem eshopu můžete objednat své zboží velmi jednoduše bez nutnosti jakékoliv registrace !

Jak objednat:

 

MOŽNOSTI DOPRAVY:

Nabízíme Vám možnost vybrat si mezi klasickými dopravci (Česká pošta, Slovenská pošta, Deutsche Post, Ostereischische Post, Poczta Polska) kurýrními službami DPD i výdejní místa Zásilkovna.

Ceny jednotlivých druhů zásilek (klasické doručení i dobírky) si vyberete při dokončování objednávky. Zde také uvidíte jednotlivé ceny tak aby jste si mohli vybrat nejvýhodnější variantu por Vás.

ČESKÁ POŠTA

 

Možnost sledovat zásilky online – díky aplikaci Sledování zásilek (T&T) na webových stránkách České pošty uvidíte, že si adresát Vaši Doporučenou zásilku již převzal.

 

Zasláním SMS nebo e-mailu Vám oznámíme například předpokládané datum doručení balíkové zásilky, výši dobírky, uložení zásilky atd.
Abychom Vám mohli informace o zásilce avizovat, potřebujeme znát Vaše kontaktní spojení. Tedy potřebujeme znát číslo Vašeho mobilního telefonu nebo i e-mailovou adresu. 

Z tohoto důvodu si Vás dovolujeme požádat, abyste při objednávání zboží například na internetu nebo u zásilkových obchodů poskytovali telefonní číslo Vašeho mobilního telefonu a případně i Vaši e-mailovou adresu.
Tito obchodníci nám kontakty spolu se zásilkou předají a my Vás tak můžeme snadno kontaktovat a Váš balík Vám co nejrychleji dodat.
Stejně tak, pokud podáváte sami balíkovou zásilku, stačí na podací lístek doplnit kontaktní spojení na adresáta, požádat o službu avizování a vše ostatní zařídíme my.

Avizování balíkových zásilek

V případě, že jste adresátem balíkové zásilky, avizujeme Vám informace o zásilce zcela zdarma.

Jsme připraveni Vám oznamovat následující informace:

  • termín, kdy Vám doručíme balíkovou zásilku,
  • výši dobírkové částky, kterou je nutné uhradit při převzetí,
  • uložení zásilky na poště,
  • uložení zásilky, pokud jsme Vás nezastihli v době doručování na uvedené adrese,
  • blížící se konec úložní doby.

 

 

KURÝRNÍ SLUŽBA DPD

DPD Private... rozjeli jsme REVOLUCI V DORUČOVÁNÍ

  • doručení do druhého pracovního dne
  • oznámení o doručení zásilky SMS zprávou nebo e-mailem den předem
  • v den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení
  • pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail
  • telefonické kontaktování kurýrem v případě, že nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo e-mailu
  • večerní doručení v Praze, Brně a Ostravě od 17 do 20 hodin
  • sledování celého doručovacího cyklu zásilky na www.dpd.cz včetně potvrzení o doručení
  • automatický reporting o doručených a nedoručených zásilkách včetně důvodu v případě nedoručení
  • e-mailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení
  • využití aplikace www.chcisvujbalik.cz umožňující změnu adresy nebo termínu doručení
  • telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení

 

Výdejní místa :

ZÁSILKOVNA

Jsme Vám blíže - celkem 1444 výdejních míst !!!

Nyní máte k dispozici 1444 výdejních míst firmy Zásilkovna v ČR i SR !